Friday, August 26, 2011

نهادهای امنیتی ایران در شهرهای سنه‌ و مهاباد اقدام به ‌برپایی نمایشگاه ضد پژاک کردند


سازمانهای امنیتی اطلاعاتی جمهوری اسلامی دست به‌ تبلیغات وسیعی علیه‌ پژاک زده‌اند. در این رابطه ‌ضمن توزیع سی‌دی و جزوات نمایشگاههایی نیز به‌همین منظور برگزار شده ‌است.

نهادهای امنیتی ایران در شهرهای سنه‌ و مهاباد اقدام به ‌برپایی نمایشگاه ضد پژاک کرده ‌و تبلیغات وسیعی را علیه‌ حزب حیات آزاد کردستان براه انداخته‌اند. همزمان این نهادها تعداد زیادی سی‌دی‌ و جزوه ‌در ضدیت با پژاک پخش کرده‌اند.

لازم بذکر است که ‌هفته‌ گذشته ‌نشستی تحت عنوان " نشست کارشناسی گروههای مخالف کرد" در تهران برگزار گردید که‌ در آن بیشتر به‌ راهکارهای مبارزه‌ با حزب حیات آزاد کردستان پرداخته‌اند.

گفتنی است که‌ نیروهای امنیتی ایران در تلاشهای خود جهت تخریب حرکت آزادیخواهی ملت کرد در این جزوات مطالبی را با استناد به‌ گفته‌های برخی از رهبران و مسئولین دیگر احزاب کردی درج کرده‌اند.

رژیمهای ایران و ترکیه‌ همکاریهای خود را در حوزه‌ دشمنی با ملت کرد و جنبش آزادیخواهی آن به‌سطح بالایی ارتقا داده‌اند.

جمهوری اسلامی طی پروژه‌ای افشا شده ‌و ورشکسته‌ در تلاش است تا به‌ منظور سیاه‌نمایی نیروی فعال و پیشاهنگ ملت کرد و همچنین تشویش افکار عمومی و عوامفریبی بیشتر، رسانه‌ها را بیش از پیش بکار گرفته‌ و در این راه از انواع روشهای جنگ پلید و ویژه‌ بهره می‌جوید

منبع: http://www.rojhelat.nu/farsi/kurdistan/rojhelat/3454-2011-08-25-15-55-48

No comments:

Post a Comment