Friday, July 15, 2011

وزیر اطلاعات ایران گفت که هرکس کوچکترین زاویه ای با نظام داشته باشد به دشمن پیوسته است


وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی امروز بابیان اینکه هرکس کوچکترین زاویه ای با نظام داشته باشد به دشمن پیوسته است اعلام کرد که درجنگ اطلاعاتی سنگینی با دشمن هستیم و وزارت اطلاعات هم اکنون موضعی تهاجمی نسبت به‌اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی اتخاذ کرده‌است.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی که سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ امروز تهران بود.

با اعللام اینکه اگر امروز جنگ فيزيکی با دشمن نداريم اما در حال جنگ اطلاعاتی سنگينی با دشمن هستيم. گفت: طی دو سال گذشته سرمايه گذاری بسيار زيادی در وزارت اطلاعات صورت گرفته که مجموعه اطلاعاتی کشور از حالت تدافعی بيرون بيايد و در مقابل دشمنان حالت تهاجمی بگيرد تا بتواند در نهايت آنان را سر جای خود بنشاند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه امروز يکی از برنامه های وزارت اطلاعات رصد هوشمندانه، حرفه‌ای و به موقع تحرکات دشمنان داخلی و خارجی است،

اضافه کرد: در حال حاضر ايجاد انشقاق در داخل ايران به عنوان نقطه مشترک همه دشمنان کشورمان محسوب می‌شود به طوری که هر کس کوچکترين زاويه‌ای را با نظام داشته به اين مجموعه پيوسته است.

مصلحی نمونه‌های دستگیری عبدالمالک ریگی و کسی را که ‌مدعی شده‌اند عامل ترور دکترعلی محمدی است ، ‌دستگيری جاسوسان آمريکايی و انگليسی از جمله ‌موفقیتهای دستگاه اطلاعاتی و نظامی خواند.

مصلحی از جمله‌ موفقیتهای وزارتخانه‌ خود را ایجاد شک و تردید در میان ایرانیان خارج از کشور خواند و گفت: در آينده نزديک برنامه‌های ديگر وزارت اطلاعات برای نفوذ و به هم ريختگی مجموعه ضد انقلاب را به مردم اطلاع خواهيم داد.

مصلحی در ادامه با اشاره‌ به ‌آنچه‌ که ‌وی موضع اقتدار نظام نامیده‌است، گفت: بنابراين ما با جريان‌های ناآگاه در داخل کشور از موضع رافت اسلامی برخورد می‌کنيم.این سخنان حیدر مصلحی درحالیست که ‌وزارت اطلاعات بنا به‌ گفته‌ بسیاری از افراد از جمله‌ اصولگرایان منتقد، طی قریب دوسال سپری شده‌ از عمر دولت جدید عملکرد بسیار ضعیفی از خود بروز داده‌است

منبعhttp://www.rojhelat.info/farsi/rojhelatinavin/3098-wazire-etelaate-iran.

No comments:

Post a Comment