Saturday, September 17, 2011

تشکیل تیمهای ویژه عملیات روانی سپاه در پیرانشهر


یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در پیرانشهر از تشکیل تیمهای ویژه عملیات روانی این سازمان برای نفوذ در بافت اجتماعی این شهر خبر داده‌است.

محمدی فرمانده حوزه شهید بروجردی گردکشانه پیرانشهر گفته است با توجه به حساسیت امورات فرهنگی در بین جوانان وسایر افراد جامعه و با همت حوزه بروجردی گردکشانه و شرکت کردن فرماندهان پایگاههای تابعه این حوزه تیمها و هسته های عملیات روانی تشکیل و شروع بکار کردند تا در مواقع ضروری بتوانند اعمال و رفتار جوانان و ساکنین این منطقه را مورد بررسی قرار دهند و راهکارهای  مناسب برای آن بیاندیشند.

گفنتی است جمهوری اسلامی از بدو تاسیس نگاهی کاملا امنیتی به کردستان داشته است. خصوصا پس ظهور حزب حیات آزاد کردستان پژاک در عرصه سیاسی هراس رژیم به طور مضاعف افزایش یافت. رژیم جمهوری اسلامی علاوه بر تخصیص هزینه‌های هنگفت برای تقویت قوای نظامی خود در کردستان همواره سعی داشته تا به منظور تخریب فرهنگ ملت کرد با نفوذ در میان جامعه کردی از یک سو با تخریب چهره پژاک از پیوستن جوانان به صفوف این حزب جلوگیری کند و از سوی دیگر با سو استفاده‌ از شرایط اقتصادی کردستان و تشویق مردم به مزدوری و مخبری جو کردستان را ناامن ساخته و جامعه را دچار ناباوری کند

منبع: http://www.rojhelat.info/farsi/kurdistan/rojhelat/3528-sepahe-psadaran

No comments:

Post a Comment